2013-06-30
17:30:59

Tävlingsdag

Dagen började med att jag red ett pass på petronella med kandaret. Det gick så himla bra verkligen! Red som Jessica sa till mig att jag skulle rida och petronella gillade det verkligen. Jobbade på delar ur MSVB4 och de gick toppen! Sedan åkte vi på tävling till Färgelanda med Champis. Jag var väldigt grinig och ofokuserad på framridningen och likaså va Champis... LA:P1 gick inte alls bra, han blev sjukt spänd och jag har aldrig skämt så över en ritt... Dessutom som grädden på moset var de äckliga blinnigar och bromsar på banan. 60% så det är ju en väldigt bra lägsta nivå! Andra klassen, jobbade mycket med skritten, både jag och Champis var väldigt fokuserade på framridningen och han kändes så himla fin! På banan höll det i sig och han gick som en gud, otroligt lydig och lätt att rida! 66% och personbästa i lagtävlan för ponnyallsvenskan haha! Jag är verkligen jätte nöjd med sista klassen, hamnade någon utanför placering men det är resultatet som räknas.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: