2014-02-28
22:30:45

Andra dagen

Började denna fredag med att gå på horse show på förmiddagen med Evelina och hennes mamma. Mysigt! Gick med mig ett vitt schabrak från glen Gordon och ett super snyggt pannband från perfect sit of Sweden som jag kollat på länge och det satt som en smäck på kandaret. 
Sedan åkte vi till stallet för att hämta Petronella för att sedan rida på mässan igen. Super kul och Petronella var mycket mer reglerbar idag. Kom mycket folk och tittade vilket var roligt. Flera vi kände hade sagt till mamma att dom sett Petronella många gånger men aldrig har dom sett henne gå så bra. Hon var så fin min prinsessa!! 
Stort tack till filmme.tv för att jag fick vara med och göra detta! Imorgon går vi hela dagen på horse show så hästarna vilar. På söndag ska jag visa Champis för en intresserad och sedan ska jag träna med Petronella för Anna. 
Bilder kommer på det jag köpte.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: